søndag den 29. november 2015

Nyt på reolen #9

Nu er november efterhånden ved at være slut og julen kan dermed begynde. Men det betyder også, at det er tid til, at jeg viser jer hvilke bøger der har fundet vej hjem til mine reoler. Det er ikke så mange den her gang - i hvert fald ikke siden sidst. Mange af de bøger der er kommet med mig hjem, er nogle jeg købte på Bogforum. Derfor har jeg kun 2 bøger at fortælle om den her gang.

"Mindgames" af Teri Terry
Jeg snakkede med forlaget til Bogforum, hvor de var så søde, at ville sende mig et eksemplar. Så kort tid efter Bogforum, kom der en pakke til mig, med denne bog i.

"Morder-Anders" af Jonas Jonasson
Denne bog var forlaget så søde at sende til mig. Jeg har endnu ikke læst noget af Jonasson, så jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang.

Selvom det ikke er mange, er det en ganske fin mængde for mig. Der er så travlt hjemme ved mig for tiden, så det er ikke ret meget, jeg når at få læst. På den her måde kan jeg forhåbentlig nå at få indhentet lidt af det hele.

Har i fået nogle gode bøger den sidste måned?

1 kommentar:

  1. Glæd dig til at stifte bekendtskab med Jonas Jonasson - han er en skøn forfatter med vanvittige gode bøger :)

    SvarSlet