mandag den 31. august 2015

Nyt på reolen #6

Så er det igen blevet tid til, at jeg viser frem, hvad der er kommet af nyt til reolen hjemme hos mig. Denne gang er der en hel del bøger - men jeg glæder mig til at vise jer alle og en. Det er langt fra dem alle jeg har fået læst, men der kommer altid et tidspunkt, hvor det bliver gjort.

"Rejsen til Nørrebro" af Vibeke Bruun Arildsen
Denne bog har jeg fået tilsendt fra forlaget.

"Harry Potter og Dødsregalierne" af J.K. Rowling
Denne bog fik jeg i fødselsdagsgave som e-bog. Jeg havde læst alle de andre i serien, men manglede denne ene, som jeg så ønskede mig - og kunne man være mere heldig, end at man så fik den?

"Audreys verden" af Sophie Kinsella
Denne bog har jeg fået tilsendt fra forlaget.

"Girl Online" af Zoe Sugg
Denne bog har jeg fået tilsendt fra forlaget.

"Sæt en vagtpost ud" af Harper Lee
Denne bog har jeg fået tilsendt af Plusbog.

"The Selection - udvælgelsen" af Kiera Cass
Denne bog vandt jeg hos Birgitte. Jeg har længe haft et godt øje til den, så det var super fedt, at det lige kom til at passe sammen.

"Divergent - oprøreren" af Veronica Roth
Selvom jeg egentlig allerede ejede denne bog som e-bog, så jeg en billig udgave i paperback hos min lokale boghandler, og så var jeg altså nødt til at eje den. Så nu står den og pynter på min reol.

"To all the boys I've loved before" af Jenny Han
Denne bog har jeg også kigget efter i lang tid. Da jeg så, i forbindelse med min fødselsdag, fik lidt penge ind, købte jeg denne gennem Bookdepository.

"P.S. I still love you" af Jenny Han
Denne bog kom sammen med "To all the boys I've loved before" - så her er samme historie.

"Fangirl" af Rainbow Rowell
I forbindelse med min fødselsdag, var jeg et smut i Vejle med min mor, hvor jeg købte denne bog. Efter at have læst "Eleanor og Park", har jeg gerne ville læse mere af Rainbow Rowell - og det får jeg så muligheden for nu.

"Lola og naboens søn" af Stephanie Perkins
Denne bog vandt jeg - både et sæt til mig og en veninde.

"Jeg henter solen ned" af Jandy Nelson
Denne bog har jeg fået tilsendt fra forlaget.

Som i kan se, er der altså en del nye bøger, der er kommet til i denne måned. Og åh, hvor jeg glæder mig til at læse dem alle sammen. Har i læst nogen af dem? Kan i anbefale dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar