onsdag den 2. september 2015

Bogblik på... august

Så er august måned ved at være slut, og det betyder, at jeg har lavet en opsamling over de bøger, jeg har fået læst. August måned har, for mig, været en rigtig god måned, hvor jeg har fået læst en hel del bøger - og det klager jeg ikke over!

I august nåede jeg at læse 12 bøger:

1. "Biddet" af Hilde Hagerup, 2/5 stjerner
2. "Soulprinsen" af Fredrik Brouneus, 3/5 stjerner
3. "Man tuder ikke i sjette" af Jacques Vriens, 3/5 stjerner
4. "Harry Potter og halvblodsprinsen (Harry Potter #6)" af J.K. Rowling, 5/5 stjerner
5. "Audreys verden" af Sophie Kinsella, 4/5 stjerner
6. "Harry Potter og Dødsregalierne (Harry Potter #7)" af J.K. Rowling, 4/5 stjerner
7. "Smagen af honning" af J.G. Gylling, 3/5 stjerner
8. "Girl Online" af Zoe Sugg, 1/5 stjerner
9. "Sæt en vagtpost ud" af Harper Lee, 2/5 stjerner
10. "Vi var løgnere" af E. Lockhart, 4/5 stjerner
11. "Jeg henter solen ned" af Jandy Nelson, 5/5 stjerner
12. "Udvælgelsen (The Selection #1)" af Kiera Cass, 5/5 stjerner

Alt i alt har jeg altså haft en ret blandet måned, med en del gode bøger, men desværre også et par skuffelser. Men noget af det jeg er allermest stolt af i denne måned er, at jeg har fået afsluttet Harry Potter-serien. Nu har jeg fået læst alle bøgerne, og jeg er fuldstændig betaget. Jeg er blevet kæmpe fan og jeg vil helt sikkert læse den igen på et tidspunkt.

Min bedste læseoplevelse i denne måned er dog helt sikkert "Udvælgelsen" af Kiera Cass. Jeg havde på ingen måde forventet, at jeg vil blive så fanget af bogen som jeg gjorde - og jeg blev næsten helt ked af det, da e-reolen valgte ikke at ville samarbejde, således at jeg ikke kunne læse videre i serien.

Har i læst nogle af de samme bøger i denne måned, og er i måske enige i min stjerne-givning?

2 kommentarer:

  1. Jeg overvejer at genlæse Harry Potter-serien til næste år - det er sådan en hyggelig serie :)

    Min læsemåned bestod også en spraglet blanding af gode og knapt så gode bøger. Jeg tror, der blev givet alt fra 1 til 5 stjerner.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Åha, jeg må virkelig få fat i Kiera Cass' serie snart, så jeg kan se hvad det er, I allesammen taler om! :D

    SvarSlet