lørdag den 18. juli 2015

Nyt i reolen #4

Så er der tid til et "Nyt i reolen"-indlæg igen. Denne gang er der ikke så mange, faktisk kun 2, bøger jeg gerne vil vise frem - men til gengæld er jeg så også helt oppe at køre over dem! For ikke så længe siden afholdt Lindhardt og Ringhof en konkurrence på deres Facebook-side "Gerningsstedet". Man kunne vinde "Offer uden ansigt" og "Den niende grav" i to eksemplarer - og signerede! Dem var jeg så heldig at vinde, og i dag har jeg hentet dem på posthuset. Det andet sæt har min svigermor fået som en overraskelse, og dem blev hun glad for!

Jeg har ikke læst nogen af dem, men jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med dem. Jeg håber på at kunne læse dem, lige så snart jeg er færdig med min nuværende bog.

Har i læst nogen af dem?

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke selv læst dem, men jeg har hørt rigtig meget godt om serien. Jeg har derfor helt sikkert også planer om at få dem læst på et tidspunkt - jeg glæder mig derfor også meget til at se, hvad du synes om dem :)

    SvarSlet
  2. Jeg har læst "Offer uden ansigt" - du kan evt. læse her hvad jeg synes http://livetidukkehuset.blogspot.dk/2015/08/offer-uden-ansigt-af-stefan-ahnhem.html
    Men glæd den, den er god!

    SvarSlet