fredag den 10. juli 2015

Fredagsbog #2

Det er efterhånden længe siden jeg har haft lavet et indlæg med en fredagsbog - men det skyldes al den stress der har været med eksamener, så ny synes jeg det var på tide. Jeg er gået igang med "Det syvende mord" af Paul Cleave, som jeg virkelig har ventet længe på, at komme igang med. Jeg vandt den tredje bog ved Rikke, og hentede den ved dette års krimimesse. Samtidig købte jeg de to første bøger i serien, når jeg nu var der - og oven i købet var jeg så heldig, også at få den signeret.

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme ordentlig igang med den, for jeg kan virkelig mærke på mig selv, at jeg har savnet at læse en god krimi - og da jeg kun har hørt godt om denne serie, tænkte jeg, at den da ville være perfekt.

Derudover, så synes jeg virkelig også, at bøgerne er så fine at kigge på. De ser vildt spændende ud, som om de bare ligger og råber, at jeg skal åbne dem og komme igang med at læse dem.

Samtidig kan man jo så også spørge sig selv, om de signerede bøger ikke næsten altid er gode? Og jo - det går jeg i hvert fald ud fra!

Serien får mig til at tænke tilbage på denne fantastiske dag (eller weekend er det jo), hvor jeg tilbragte størstedelen af al min tid på krimimessen. Det var en vild og fantastisk oplevelse for mig - og netop derfor glæder jeg mig måske bare endnu mere til at komme igang.

Har i læst serien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar