torsdag den 2. april 2015

Nyt legetøj

For et par dage siden sad jeg på Twitter, hvor jeg så en, der havde købt en e-bogs-læser. Jeg fik lynhurtigt idéen i mit hoved, at sådan en måtte jeg da anskaffe mig - men hvordan gør man det både billigt og hurtigt? For når jeg får sådanne idéer, skal det jo helst ske med det samme. Så kan jeg ikke vente en uge på det.

Jeg spurgte altså derfor folk til råds, og størstedelen rådede mig til at købe en Kindle. Og der var bestemt ingen tvivl om, at det da var sådan en jeg skulle have fat i. Men jeg syntes dog også, at 1000 kr. var mange penge at smide efter den, når jeg slet ikke var sikker på, at jeg ville få den brugt. Jeg gik derfor på DBA og søgte lidt rundt. Jeg fandt én der var til salg i Vejle, og den kunne jeg hente for 125 kr. - og kan man så lade være? Det blev min kæreste og jeg i hvert fald enige om, at det kunne man ikke, når det var så billigt. Og så kunne jeg have den, afprøve den, se om jeg ville få det brugt - og så kan jeg købe mig en Kindle på et senere tidspunkt. 


På billedet ses den så. En rigtig fin lille sag, 6'' og vejer sådan cirka ingenting. Jeg er simpelthen så glad for den - også på trods af, at jeg endnu ikke har fået den brugt. Men det forventer jeg helt sikkert at jeg kommer til, da jeg nu kan bruge den i stedet for min tablet, når jeg skal læse e-bøger.

Den er lidt langsom, det er den - men den er bare smadder-fin. Og jeg synes den er rigtig god til mig som er førstegangs-køber. Så kan jeg, som sagt, få det afprøvet.

Nu skal jeg blot finde ud af, hvor jeg skal købe e-bøgerne henne. Jeg havde ikke helt tænkt over, at jeg jo ikke kan downloade e-bøgerne fra e-reolen, så jeg skal have fundet en anden måde at gøre det på. Hvordan ved jeg ikke endnu - men jeg glæder mig til at komme ordentligt igang med den.

Har i en e-bogs-læser? Bruger i den meget? Hvor køber i jeres e-bøger henne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar