lørdag den 30. januar 2016

Bogblik på... Januar

Januar er efterhånden slut og vi kan derfor også snart sige goddag til februar. Januar har for mig været en travl måned fuld af stress, flytning, renovering og eksamen. Der er rigtig mange ting der har spillet ind og gjort, at jeg måske ikke har fået læst nær så meget, som jeg godt kunne tænke mig. Det betyder dog ikke, at jeg ikke har haft nogle gode læseoplevelser alligevel, for det har jeg.

I januar nåede jeg at læse 3 bøger:

1. "Mind Games" af Teri Terry, 5/5 stjerner
2. "Morder-Anders og hans venner" af Jonas Jonasson, 4/5 stjerner
3. "For alt i verden" af Martin Høybye, 3/5 stjerner

Som det kan ses på min karaktergiven, har jeg haft en vanvittig god oplevelse, en virkelig god oplevelse og en god oplevelse. Vi har haft et godt flow i månedens læsning - så jeg forventer også noget helt specielt af februar.

Jeg er lige nu igang med at læse "Mig uden dig" af Kelly Rimmer. Det er, indtil videre, en rigtig sød kærlighedsroman med nogle gode refleksioner i. Den virker til at ende med at blive helt fantastisk.

På grund af de få bøger jeg har fået læst i januar, er jeg også allerede 3 bøger bagud i min Goodreads-challenge. Jeg håber virkelig meget på at kunne få indhentet disse inden for kort tid, for jeg kan godt mærke at det stresser mig lidt. Men samtidig vil jeg ikke tvinge mig selv til noget på baggrund af nogle tal. Jeg skal finde mig en balance - og måske lade være med at kigge for meget på udfordringen.

Jeg håber at i allesammen har haft en god måned fyldt med gode læseoplevelser, ligesom jeg selv har. Og så håber jeg på, at i får en dejlig februar også!

1 kommentar:

  1. 'Mind Games' er bare SÅ spændende!

    Jeg er også allerede bagud med mit goodreads-mål og jeg kan godt mærke, at det også stresser mig en smule...
    MEN alting til sin tid - vi indhenter det jo nok! :D

    SvarSlet