torsdag den 8. oktober 2015

Pigen bag skærmen

Jeg har efterhånden set en del indlæg efterhånden, hvor bloggere fortæller om hvem de er - udover hvem de er på bloggen. Jeg er vild med de indlæg og tænkte derfor, at jeg også ville lave et selv. For jeg er andet en hende bloggeren, der elsker at læse og anmelder dem her. Så hvem er jeg derudover? Det giver jeg jer chancen for at finde ud af nu, med 10 tilfældige facts, som ikke omhandler bøger.


  1. Jeg er en barnlig voksen - i hvert fald hvis man spørger min kæreste!
  2. Jeg har haft mange hobbyer, derunder puzzespil, scrapbøger, foto, musik og film
  3. Jeg bor med en skøn skøn kat og min søde kæreste - det har jeg gjort i over 2 år (katten dog kun 1 år)
  4. Jeg bliver ofte kaldt hypokonder - der skal ikke meget til, før end jeg går til læge eller på skadestuen. Tit er der ingenting galt, men jeg vil bare lige være sikker - internettet sagde jo, at min albue var brækket
  5. Jeg kan ikke holde mig vågen når jeg ser film - 9 ud af 10 gange falder jeg i søvn
  6. Jeg har en stor drøm om at arbejde med unge mennesker, og er derfor ved at uddanne mig til pædagog
  7. Jeg har ikke kørekort, så derfor transporterer jeg mig selv rundt på scooter
  8. Jeg har dårlige knæ, så jeg må ikke løbe, gå for langt eller overanstrenge mine knæ ved hop eller mærkelige bevægelser
  9. Jeg har en meget fast søvnrytme. I hverdagen går jeg i seng klokken 21.30 og står op klokken 6.30, mens jeg i weekender går i seng klokken 23 og står op klokken 8. Dermed sover jeg altid 8 timer - ellers får jeg migræneanfald
  10. Jeg er meget genert og har svært ved at opretholde en dialog med mennesker jeg ikke kender - jeg ser helst, at det er de andre der holder samtalen igang, så jeg blot skal svare.

Det var altså 10 facts. Jeg synes faktisk det var halv-svært at komme på så mange ting, som også gerne skulle være forskellige. Men samtidig var det også sjovt, at skulle tænke sådan over det. Er der nogen af dem, som også passer på jer? Eller har i nogle helt andre sjove facts?

4 kommentarer:

  1. Nummer 4 fik mig simpelthen til at grine SÅ galt! :P
    Det er altid rart at lære personen bag skærmen at kende - og på trods af, at vi begge to er hammer dårlige til at starte samtaler, så gik det da nogenlunde til bogbloggertræf! :P *Yay us!*

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er jeg glad for at høre! :P
      Ja - vi klarede det da meget godt, gjorde vi ikke? :-D

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
  2. Jeg er med på 1, 2, 4 og 5 :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt, at jeg ikke er den eneste! :-D

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet