onsdag den 2. marts 2016

Bogblik på... februar

Februar er nu slut - og det har været en hektisk måned. Studiet er gået godt igang efter juleferien og det nyindkøbte hus begynder at være, som vi gerne vil have det. Læsningen har ikke fyldt så meget i februar måned - jeg ville gerne have haft det til at fylde lidt mere, men det er ikke altid, at tingene kommer til at gå, som man gerne vil have de skal. Men selvom det ikke er mange bøger det er blevet til, så er det nu alligevel nogle gode læseoplevelser jeg har haft.

I februar nåede jeg at læse 3 bøger:

1. "Mig uden dig" af Kelly Rimmer, 4/5 stjerner
2. "Iskold død" af Bernard Minier, 2/5 stjerner
3. "Mios Blues (Martin Benner #2)" af Kristina Ohlsson, 5/5 stjerner

Desuden begyndte jeg på "Stolthed og fordom" af Jane Austen og håbede på at få en fantastisk første-gangs-oplevelse. Jeg kunne bare hurtigt mærke på mig selv, at det ikke var en historie for mig - jeg kunne ikke fange bogens stemning. Jeg måtte derfor indse, at Jane Austen måske bare ikke er noget for mig.

Månedens absolutte favorit var Mios Blues, som jeg efterhånden har ventet et halvt år på - selvom jeg føler, at det nok nærmere var 10 hele. Afslutningen på denne serie var helt fantastisk og 100 % som jeg havde håbet på. Det har helt sikkert givet mig blod på tanden til at læse mere af Kristina Ohlsson.

Jeg er i februar måned også begyndt på Cassandra Clares serie om skyggejægere - nemlig Dødens instrumenter. Det er en serie jeg har ventet længe på at komme igang med, så jeg er virkelig glad for endelig at være kommet igang.

Hvilke bøger har i læst i februar måned - og hvilken var jeres favorit?

1 kommentar:

  1. Ååååååh, Cassandra Clare! Jeg elsker den serie! :') Og andre af hende også! Lille fif, læs 'The Infernal Devices'-trilogien, inden du når til sidste bog i 'Mortal Instruments'! :D <3

    SvarSlet