tirsdag den 1. december 2015

Bogblik på... november

Så er november slut. December er her og julen er lige rundt om hjørnet. Det betyder, at jeg nu giver en opdatering på min november måned, og fortæller hvilke bøger jeg har fået læst. November har været en travl måned for mig, så jeg sidder derfor med en følelse af, at jeg næsten ikke har fået læst noget. Om det er tilfældet får vi af se nu:

I november nåede jeg at læse 7 bøger:

1. "Faldet (After #3)" af Anna Todd, 3/5 stjerner
2. "Hold me closer" af David Levithan, 3/5 stjerner
3. "Hans og Grethe" af Neil Gaiman, 5/5 stjerner
4. "Rubinrød (Rubinrød #1)" af Kerstin Gier, 4/5 stjerner
5. "En hjælpende hånd" af Gillian Flynn, 4/5 stjerner
6. "Jeg levede" af Gayle Forman, 4/5 stjerner
7. "Himlen ved mine fødder" af Jandy Nelson 5/5 stjerner

Jeg har altså fået læst nogle bøger, som har gjort indtryk på mig; nogle et større indtryk end andre. Men overordnet set, har det været en rigtig god bog-måned for mig.

Min absolutte favorit er 'Himlen ved mine fødder' af Jandy Nelson. Den har gjort et kæmpe indtryk på mig, og var gennem hele følelsesregistret. Den bog fortjener helt sikkert en masse anerkendelse.

Den bog der gjorde det mindste indtryk på mig var 'Hold me closer' af David Levithan. Jeg havde glædet mig meget til at læse bogen, så det var ærgerligt, at den skuffede mig. Den levede ikke helt op til mine forventninger.

Hvor meget har i fået læst denne måned - og hvilken var jeres favorit?

1 kommentar:

  1. Har du også læst 'Jeg henter solen ned'? Hvis du har var den så lige så god som 'Himlen ved mine fødder'?

    Jeg har haft rigtig mange gode læseoplevelser. Faktisk gav jeg hele fem bøger fem stjerner denne måned :) Den mest overraskende var 'Drømmehjerte' af Cecilia Samartin, den gjorde et rigtig stort indtryk på mig.

    SvarSlet