torsdag den 30. juni 2016

Den fagre nye verden

Der er store ændringer på vej for bloggen. Det betyder, at der den næste uges tid vil være lidt stille herinde - måske med et enkelt indlæg eller 2, men det meste af min tid vil komme til at foregå med lidt arbejde på bloggen.

Det er sådan, at jeg længe har ønsket mig mit eget domæne, men har aldrig rigtig fået taget mig sammen til at gøre det. Jeg følte at det var kringlet, ikke nemt og jeg havde det måske bedre med at være et sted, hvor andre havde ansvaret.

Men nu er jeg altså igang med at flytte! Bloggen har fået sit eget domæne, og jeg er endnu i tvivl om, hvor lang tid det tager at flytte alle tingene over, og få tingene til at fungere korrekt. Jeg håber derfor i har tålmodighed med mig, og glæder jer lige så meget til at se det endelige resultat, som jeg selv gør.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar