tirsdag den 28. juli 2015

Bogbloggertræf 2015 - ses vi?

Jeg er ret ny inden for bloggerverdenen - specielt hvis man kigger på mange af de andre bogbloggere her fra Danmark. Alligevel har jeg været så heldig at opdage dét, som hedder bogbloggertræf. Det afholdes i år til september, og jeg har netop her i weekenden tilmeldt mig.

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme afsted - og samtidig er jeg også rigtig spændt. Det betyder, at jeg pludselig skal møde en hel masse af de folk der sidder bag skærmene, på nogle af de blogs jeg læser. Det betyder, at jeg for første gang skal være samlet med en masse folk, som har samme passion som jeg selv. Og det betyder garanteret også, at der kommer nye venskaber ind i mit liv.

Jeg har ikke rigtigt nogle venner, som jeg som sådan kan snakke litteratur med - og dem jeg har, læser ofte ikke den samme slags litteratur som jeg selv gør. Det gør de andre bogbloggere ofte - og hvor jeg dog glæder mig til at kunne sige hej til dem og til at kunne sætte et rigtigt ansigt på dem.

Det kan måske virke tosset - men hvor fantastisk er det ikke lige, at kunne samles om sin passion med andre mennesker? Det er så vildt for mig. Ét er jo, at man kan tage til diverse messer - men det er bare ikke helt det samme, vel? Jeg var fx på Krimimessen i Horsens i år, og dette var en vild oplevelse - men det er bare ikke helt på samme måde, da man ikke rigtig snakker med de andre gæster, som man vil gøre til dette bogbloggertræf. Derfor, er dette et event, jeg nærmest tæller dagene ned til.

Jeg glæder mig så meget, at jeg allerede nu ved, at jeg en uge inden er klar til at aflyse, fordi jeg er så spændt og nervøs. Her er jeg dog så heldig, at min skønne kæreste er klar til at give mig et los bagi og nærmest tvinge mig afsted. Jeg har aldrig været ret god til at skulle møde nye mennesker, og i dette tilfælde er det nok næsten værre - for hvorfor skulle jeg passe ind? Er jeg god nok til at være en del af dem? Det er nogle af de spørgsmål der kan poppe op i hovedet på mig, selvom jeg jo ved, at det er helt skørt.

Så nu tæller jeg blot dagene ned til det endelig skal ske - og så håber jeg (og tror på) at jeg får en fantastisk oplevelse! Kommer du til at være en del af den?

9 kommentarer:

  1. Jeg skal også deltage, og jeg glæder mig utroligt meget til endelig at møde dig! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtig meget til at møde dig!

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
  2. Jeg var afsted for første gang sidste år og det var også med sommerfugle i maven, men det var super hyggeligt og en rigtig dejlig dag. Jeg glæder mig til at hilse på dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også helt sikker på, at det nok skal blive godt! Jeg glæder mig sørme også til at hilse på dig! :-D

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
  3. Uh, jeg skal også huske at tilmelde mig. Var rigtig hyggeligt sidste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg du skal! Jeg glæder mig også rigtig meget!

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
  4. Hvor er det altså fedt, du kommer! Og vi skal nok tage godt imod dig, når kæresten har sparket dig afsted :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg overhovedet ikke i tvivl om, at i nok skal gøre! Jeg glæder mig så meget! :-D

      /www.mitbogunivers.blogspot.com

      Slet
  5. Jeg er heller ikke ekstremt god med nye mennesker (jeg bliver altid lidt.. sær og akavet) men jeg ser ekstremt meget frem til en hyggelig dag med jer alle! :D

    SvarSlet